E-commerce – zadáno pro e-shopy

Stránka 1 z 4   Následující stránka   Poslední stránka

Odrazí české e-shopy útok asijských online tržišť?

Porovnání obchodních a marketingových strategií dvou v současnosti největších e-commerce platforem, Temu a Trendyol, nabízí fascinující pohled na vývoj a inovace v oblasti online nakupování. Obě společnosti se rychle přizpůsobují dynamickým potřebám globálních trhů, čímž nejen ovlivňují konkurenci, ale také nastavují nové trendy.

Konference Eshopista se zaměří na udržitelnost, ekologii i greenwashing

Dá se technologií bojovat proti plýtvání jídlem? Jak mladé generace vnímají udržitelnost a ekologii? Co budou e-shopy muset změnit s novou legislativou o obalových materiálech či jak správně a efektivně komunikovat udržitelnost? Na to odpoví další díl konference Eshopista ve čtvrtek 28. listopadu v pražském kině Přítomnost.

Mailstep doručí i večerní nákup z e-shopů do druhého dne

Mailstep výrazně zrychluje expedici zásilek a všem e-shopům, které mu svou logistiku outsourcují, umožní i večerní objednávky doručit hned druhý den. Nejvyššího standardu služeb nově dosáhnou i střední a malé e-shopy. V pilotní fázi projektu navázal spolupráci se Zásilkovnou a k iniciativě se připojují také PPL a GLS.

Šest tipů, jak „nakopnout“ svůj byznys. Pomocí AI

Umělá inteligence má potenciál generovat hodnotu odpovídající 2,6 až 4,4 bilionu dolarů ročně. Tedy zisky, kterých firmy mohou dosáhnout jejím zapojením do svých procesů. Boom AI se jednoduše nezastaví a nezbývá než se přizpůsobit. Tedy alespoň pokud se nechcete nechat předběhnout v nikdy nekončícím boji o zákazníky.

 

Peter Menky: Vzestup a pád quick commerce

Honba za bleskovým doručením potravin, ale i dalších druhů „supermarketového“ zboží se okolo roku 2020 stala velkým hitem. Z tzv. quick commerce se stalo jedno z nejostřeji sledovaných odvětví, do kterého VC investoři nalévali miliony dolarů. Jak to ale někdy bývá, lákává myšlenka začala rychle narážet na limity ekonomické reality.

 

Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době

V rámci veletrhu Reshoper, který se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze, zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si úspěšně poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly. Ukážou, jak uvést značku k životu, jak se prodrat mezi lídry nebo jak zlepšit výkon digitálních médií.

Trendy v českém e-commerce

První ročník průzkumu Index Balík přepravní společnosti PPL CZ probíhal od 15. do 18. dubna 2024 na reprezentativním vzorku 1 050 respondentů ve věku 18–65 let ze všech krajů České republiky. Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.

EMMA Capital vytvoří společný podnik s PNS

Skupina EMMA Capital úspěšně zakončila jednání s První novinovou společností a.s. (PNS) o jejím kapitálovém vstupu do divize finishingu společnosti Mailstep. PNS získá 50% podíl v této divizi, druhá polovina zůstává ve vlastnictví skupiny EMMA Capital (45 %) a stávajícího minoritního akcionáře Jana Rozlivky (5 %).

Obrat českého e-commerce v roce 2023 dosáhl 185 mld. Kč

Rok 2024 by podle očekávání APEK měl znamenat návrat českého e-commerce k růstu. „Vnímáme, že nálada na trhu se zlepšuje. Růst nepředpokládám v řádu desítek procent, ale spíše jednotek. I tak nás ale podle mého názoru čeká pozitivní budoucnost celého on-line prostředí,“ uzavírá výkonný ředitel APEK Jan Vetyška.

S Drinkito.cz přichází nový prostor pro nákupy i zábavu

Ke konci loňského roku spustil STOCK Plzeň-Božkov vlastní prodejní kanál, e-shop Drinkito.cz. Drinkito.cz není jen obyčejným prodejním e-shopem, na kterém kromě prodeje alkoholu nic jiného nenajdete. STOCK Plzeň-Božkov spolu s ním vytvořil také koncept, který umožňuje ponořit se do světa barmanů, chuťových zážitků a tradic.

Stránka 1 z 4   Následující stránka   Poslední stránka