Page 29 - Packaging 6/2021
P. 29
DODAVATELÉ / OCENĚNÍ
THIMM: trojnásobná trefa
Udržitelná inovace oceněna cenou display Superstar Award!
Na slavnostním večeru ve Frankfurtu nad Mohanem získalo udržitelné ře- šení pro POS od společnosti THIMM stříbrnou medaili v soutěži Display Superstar Award 2021. Konkrétně se jednalo o obal All-in-One pro firmu Dudestädter Gin Manufaktur. Předá- ní cen proběhlo v rámci galavečera
v konferenčním centru „The Squaire“. Zavedená cena display Superstar Award se už 27 let každoročně udě- luje displejům a obalům, které byly úspěšně umístěny v místě prode-
je. Obalová řešení letos hodnotila nezávislá porota složená z marke- tingových a produktových mana- žerů, odborníků z oblasti obchodu
a průmyslu, produktových designérů, inženýrů a výrobců značkového zbo- ží. Exponáty jsou vystaveny v „The Squaire“ na frankfurtském letišti. Společnost THIMM získala kýženou trofej na frankfurtském galavečeru „Display Superstar Night“ .
Obaly All-in-One z udržitelné vlnité lepenky používá manufaktura záro- veň jako prodejní a zasilatelské obaly, dárkové krabice a pultové displeje. Každá sada obsahuje jednu láhev ginu „Glücksfall No. 1“, sklenku na Dry Gin, jednu odměrku a dva podtácky. Po ote- vření připomíná dřevěný vzhled obalu lékárenskou skříň a s lékárenskou lahví vytváří jednotný vizuální celek. Výrobky jsou umístěny v ochranné vložce z vlnité lepenky, která díky fi- ligránové, laserem vysekávané gravuře optimálně prezentuje značku a výrob- ky. Obal All-in-One získal stříbrnou cenu v kategorii „Obal“.
Dvě ceny v soutěži Hvězda
3D reklamy
Obalová řešení z THIMM pack’n’dis- play zaznamenala úspěch v letošním ročníku prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy. Oceněny byly hned
dva nápadité obaly z vlnité lepenky. Slavnostní předávání cen proběhlo 25. listopadu v rámci akce POPAI DAY 2021, která se konala v kongresovém centru O2 Universum.
Hvězda 3D reklamy je soutěž pořáda- ná středoevropskou pobočkou asociace POPAI a nabízí přehlídku nápaditých reklamních a dárkových předmětů.
V soutěži Hvězda 3D reklamy ovládla společnost THIMM pack’n’display ka- tegorii Reklamní nebo dárkový obal
a příbal. První příčku obsadil Obal
na potraviny s druhým životem pro společnost Třemošenská uzenina,
ve kterém si zákazník může díky vlnité lepence foodWave® | heatproof zakoupený masný produkt upéct
a obal si poté v několika jednodu- chých krocích přetvořit na truhlík na květiny. Na třetím místě se ve stejné kategorii umístilo Dárkové balení na kuchařku úspěšné soutěžící televizní show Master Chef, které lze ve vteřině proměnit na box pro uchování recep- tů a balení navíc obsahuje prvky pro sestavení stojánku z vlnité lepenky, který se perfektně hodí při vaření. „Jsme velice hrdí na to, že i naše letošní obalová řešení z vlnité lepenky navazují na úspěchy v předchozím ročníku sou- těže“, řekl Leoš Máslo ze společnosti THIMM pack’n’display a jedním de- chem dodává: „Velmi si těchto ocenění, které jsou důkazem kreativity a zápalu našich konstruktérů, vážíme.“